Метод проектів – це
сучасна технологія навчання, завдяки якій учні вчаться застосовувати теоретичні знання на практиці, набувають
основних життєвих компетентностей і, що важливо, вчаться знаходити нові знання.


Протягом
трьох тижнів учні 5, 6, 9 класів під керівництвом вчителя інформатики Носовської О. В. виконували індивідуальні (9 клас) та групові
проекти (5, 6 класи). Теми проектів були різні: «Моє персональне навчальне
середовище» (9 кл, інформатика), «Запрошуємо до Щирця» (9 клас, інформатика,
іноземна мова), «Я – Робінзон» (інформатика, географія, українська література),
«Професія» дощового черв’яка» (природознавство, інформатика), «Чи виживе
горобець в тропічному лісі?» (природознавство, інформатика), «Безпечний
Інтернет» (інформатика), «Професія горобця» (природознавство, інформатика) (5,
6 класи), «Дослідники циклів» (5 клас, інформатика).
Діти
з величезним ентузіазмом включилися в роботу, постійно генерували нові ідеї,
обирали свої власні шляхи розв’язування задачі проекту, а також способи
представлення кінцевого результату своєї роботи.
По
завершенню виконання відбувся захист проектів. Спікери команд презентували
звіти про виконану роботу у вигляді комп’ютерних презентацій, «білі» і «сірі»
опоненти давали свої оцінки та рекомендації щодо проектів.
Всім
учням сподобався такий вид діяльності. Діти
почали пропонувати свої теми для майбутніх проектів. Отже, далі буде!
Немає коментарів:
Дописати коментар