Щирець має дуже
багату історію. Наше містечко пережило велику князівську добу, руйнівні
турецько-татарські навали, австрійсько-польське панування, роки радянської
влади.
У період австро-польської доби, яка
тривала до 1939 року, в нашому містечку існувало дві школи – з польською та
єврейською мовами навчання. Та деякі вчителі, попри заборони, навчали дітей
рідною мовою. Так, місцевий парох о. Пітула виключно українською мовою викладав
історію релігії.
З 1939 по 1941 роки в школі викладали
українською мовою, але в часи німецької окупації мова викладання була змінена з
української на німецьку. У цей час в школі працював Михайло Мочурад, що був
членом ОУН. Викладав німецьку мову, але на уроках давав дітям українські вірші,
розповідав про події давнини, піднімав національний дух.
У 1944 році, в часи радянської влади, в
Щирці статус середньої одержала колишня семирічна школа. Вона розміщувалась в
колишньому єврейському молитовному домі, в якому пропрацювала до 1985 року.
Першим директором Щирецької середньої
школи був Андрій Андрійович Бодник. Далі директорами працювали М.Колісниченко,
Я.Пославський , п.Шевченко, С.Алексійко, І.Харченко, І. Яровець, К.Й.Дзюба
(понад 20 років), Т.М.Гудима, Н.Т.Дорогокупець, І.Т.Деревацький, Пароля О.І. У 2019 році ОЗ очолила вчителька нашої школи Попович Марія Степанівна.
З 1947 по 2007 роки Щирецька СШ здійснила
59 випусків своїх учнів. За цей час школу закінчили близько 4,5 тисячі юнаків і
дівчат.
З 1985 року
школа працює в новому приміщенні. Зараз в школі навчається 478 учнів. Працюють
56 учителів, серед яких 10 – «учителів-методистів»,
16 - «старших учителів», 37 учителів «вищої категорії».
Школа працює над проблемою
«Удосконалення навчально-виховного процесу шляхом впровадження інноваційних
технологій на засадах особистісно зорієнтованого навчання та виховання
учнівської молоді».
У зв’язку із утворенням освітніх округів
для оптимізації методичної роботи з педагогами наша школа є опорною у розробці
та впровадженню моніторингу у навчально-виховному процесі. Керівництво школи
працює над розробкою освітнього моніторингу комплексно-цільової програми
«Розвиток вчителя і учня в умовах реалізації особистісно орієнтованого навчання
і виховання». Створена модель системи інформаційного забезпечення управління
школою.
Початкова школа працює над проблемами
впровадження методики розвивального навчання, апробації методу проектів у
початковій школі.
У школі працюють два комп’ютерні класи,
обладнані кабінети української мови, історії, фізики.
Немає коментарів:
Дописати коментар