Історія школи.


  Щирець має дуже багату історію. Наше містечко пережило велику князівську добу, руйнівні турецько-татарські навали, австрійсько-польське панування, роки радянської влади.
     Але будучи навіть під владою іноземних держав, щирчани  мали можливість навчатися
     У період австро-польської доби, яка тривала до 1939 року, в нашому містечку існувало дві школи – з польською та єврейською мовами навчання. Та деякі вчителі, попри заборони, навчали дітей рідною мовою. Так, місцевий парох о. Пітула виключно українською мовою викладав історію релігії.
     З 1939 по 1941 роки в школі викладали українською мовою, але в часи німецької окупації мова викладання була змінена з української на німецьку. У цей час в школі працював Михайло Мочурад, що був членом ОУН. Викладав німецьку мову, але на уроках давав дітям українські вірші, розповідав про події давнини, піднімав національний дух.
     У 1944 році, в часи радянської влади, в Щирці статус середньої одержала колишня семирічна школа. Вона розміщувалась в колишньому єврейському молитовному домі, в якому пропрацювала до 1985 року.
     Першим директором Щирецької середньої школи був Андрій Андрійович Бодник. Далі директорами працювали М.Колісниченко, Я.Пославський , п.Шевченко, С.Алексійко, І.Харченко, І. Яровець, К.Й.Дзюба (понад 20 років), Т.М.Гудима, Н.Т.Дорогокупець, І.Т.Деревацький, Пароля О.І. У 2019 році ОЗ очолила вчителька нашої школи Попович Марія Степанівна.
     З 1947 по 2007 роки Щирецька СШ здійснила 59 випусків своїх учнів. За цей час школу закінчили близько 4,5 тисячі юнаків і дівчат.
З 1985 року школа працює в новому приміщенні. Зараз в школі навчається 478 учнів. Працюють 56 учителів, серед яких 10  – «учителів-методистів», 16 -  «старших учителів», 37 учителів «вищої категорії».
           Школа працює над проблемою «Удосконалення навчально-виховного процесу шляхом впровадження інноваційних технологій на засадах особистісно зорієнтованого навчання та виховання учнівської молоді».
     У зв’язку із утворенням освітніх округів для оптимізації методичної роботи з педагогами наша школа є опорною у розробці та впровадженню моніторингу у навчально-виховному процесі. Керівництво школи працює над розробкою освітнього моніторингу комплексно-цільової програми «Розвиток вчителя і учня в умовах реалізації особистісно орієнтованого навчання і виховання». Створена модель системи інформаційного забезпечення управління школою.
 Початкова школа працює над проблемами впровадження методики розвивального навчання, апробації методу проектів у початковій школі.
         У школі працюють два комп’ютерні класи, обладнані кабінети української мови, історії, фізики. 


Немає коментарів:

Дописати коментар