понеділок, 22 квітня 2019 р.

Всесвітній день здоров’я


Одним із головних завдань сучасної школи є виховання здорової дитини, охорона її здоров'я.
Щорічно, 7 квітня, відзначається Всесвітній день Здоров’я – один із Міжнародних днів ООН.
Мета дня – привернути увагу  до питань охорони здоров’я, залучення підростаючого покоління до здорового способу життя.
Учні  ОЗ Щирецької ЗОШ №1 І-ІІІ ст. імені Героя України Богдана Ількіа взяли участь у загальношкільному проекті  «Здорові діти – здорова нація!». Для всіх учнів школи було проведено урок здоров’я.  Говорили про складові здоров’я, про заняття спортом та фізичною культурою, користь, яку вони приносять здоров’ю людини.
Протягом тижня проходили спортивні змагання з різних видів спорту, естафети, спортивні конкурси.
Вчителі фізкультури Федунь О.М., Тимчук В.М.  та педагог-організатор Кунець З.І.  провели змагання для учнів 5-х класів  «Здоровим будь!». Діти мали можливість висловити думку щодо значення здоров’я для кожного з них. Учні  змагались у різних естафетах,  вікторинах, презентували газети, гасла про здоровий спосіб життя. Згадували прислів’я та приказки про здоров’я.
Змагання були насичені та цікаві.  Учні отримали  гарний настрій та  позитивні емоції.
Педагог- організатор Кунець З.І.












Немає коментарів:

Дописати коментар