понеділок, 9 квітня 2018 р.

Тиждень учнівських проектів



Метод проектів – це сучасна технологія навчання, завдяки якій учні вчаться застосовувати  теоретичні знання на практиці, набувають основних життєвих компетентностей і, що важливо, вчаться знаходити нові знання.
        Метод проектів набув поширення і великої популярності завдяки раціональному поєднанню теоретичних знань і можливостей їх практичного застосування для розв’язування конкретних проблем дійсності у спільній діяльності учнів. «Все, що я пізнаю, я знаю, навіщо мені це потрібно, де і як я можу ці знання застосувати» - ось основна теза сучасного розуміння методу проектів, який дозволяє знайти розумний баланс між академічними  знаннями і прагматичними вміннями.
      В основі методу проектів лежить розвиток в учнів пізнавальних навичок, уміння самостійно конструювати свої знання та орієнтуватися в інформаційному просторі, розвиток критичного мислення, формування навичок мислення високого рівня. Метод проектів завжди орієнтований на самостійну діяльність учнів – індивідуальну, парну, групову, - яку вони здійснюють упродовж певного часу. Він передбачає вирішення деякої проблеми; у ньому передбачається, з одного боку, необхідність використання різноманітних методів, засобів навчання, а з іншого – інтегрування знань, умінь з різних галузей науки і мистецтва.
            Протягом трьох тижнів учні 5, 6, 9 класів під керівництвом вчителя інформатики Носовської О. В. виконували індивідуальні (9 клас) та групові проекти (5, 6 класи). Теми проектів були різні: «Моє персональне навчальне середовище» (9 кл, інформатика), «Запрошуємо до Щирця» (9 клас, інформатика, іноземна мова), «Я – Робінзон» (інформатика, географія, українська література), «Професія» дощового черв’яка» (природознавство, інформатика), «Чи виживе горобець в тропічному лісі?» (природознавство, інформатика), «Безпечний Інтернет» (інформатика), «Професія горобця» (природознавство, інформатика) (5, 6 класи), «Дослідники циклів» (5 клас, інформатика).
            Діти з величезним ентузіазмом включилися в роботу, постійно генерували нові ідеї, обирали свої власні шляхи розв’язування задачі проекту, а також способи представлення кінцевого результату своєї роботи.
            По завершенню виконання відбувся захист проектів. Спікери команд презентували звіти про виконану роботу у вигляді комп’ютерних презентацій, «білі» і «сірі» опоненти давали свої оцінки та рекомендації щодо проектів.
            Всім учням сподобався такий вид діяльності. Діти  почали пропонувати свої теми для майбутніх проектів. Отже, далі буде!











Немає коментарів:

Дописати коментар